Auala e filifili ai le mata uelo maualuga

Fa'afefea ona Filifilia Tulaga Maualuga Maualuga Mesh

O le taimi nei e tatau ona tatou masani lelei i le mata uelo e maualuga tele, aua o le taimi nei o le soʻotaga uelo o le taulaiga o le fausiaina atoa, soʻotaga gaosiga faʻainisinia, o le filifiliga o le uelo, o le mea moni, o le faʻamautinoaina o le saogalemu o le fesoʻotaʻiga atoa. .O le a la le uiga patino o le lelei ma le tausiga o ia mata uelo?

Muamua lava, o le filifiliga o le mata uaea uelo, masani i le tikeri o le uelo e mafai ona iloa, o se uaea uelo lelei e sili atu i le laina ma tulaga maketi, i se tulaga lautele, o se uaea uelo lelei, faalagolago i luga o le faavae o le maketi, faʻapea foʻi ma le filifiliga o maketi e pei o mea faʻamoemoe, o le tulaga saʻo e matua talafeagai, talitonu i le faagasologa o sea filifiliga, Faʻalagolago i le lelei o le mata uʻamea e mafai ona aloese mai le tele o mea e le faʻaaogaina. i totonu o le uaea ata uʻamea upega, ina ua uma le electroplating uelo upega, ina ua uma le vevela uʻamea uʻamea upega, PVC uʻamea upega, e tusa ai ma faʻaaliga faʻaoga eseese, filifili le faʻamatalaga talafeagai upega uelo.

Lona lua, o le filifiliga o mata uelo e manaʻomia e tagata lautele ia malamalama i le faagasologa atoa o le uelo, o le taimi nei o le faʻaogaina o masini ma uʻamea e masani ona taatele, ae o le faʻaogaina o le uʻamea e tatau ona sili atu ona faigofie. e matua manino foi le faamoemoega, o le filifiliga o mata uelo, e tatau foi ona saʻo mai le mita uaea mata, mausalī mausali o le filifiliga.

talafou01

Uila uaea upega, uaea uelo
Mesh uaea uʻamea ua lauiloa foi o le puipui fafo insulation mata uaea, uʻamea uaea mata, uʻamea uaea mata, uaea mata, fausiaina mata, puipui fafo mata insulation, mata teuteu, mata sikuea mata, mata e tetee mata.
Mesh u'umea u'amea uamea, ua faia i le tulaga maualuga uaea uaea laina uʻumea, sili atu acid tetee, alkali tetee, uʻamea mau, matagofie, faaaogaina lautele ma isi uiga.
afifiina: uʻamea mataʻitusi lautele afifi mo susu-faʻamaonia pepa (lanu e tele efuefu, samasama, faʻatasi ai ma faʻailoga, tusi pasi, ma isi), o nisi e pei o le 0.3-0.6mm i totonu o le fale laʻititi uaea lautele uʻamea upega, aua o le uaea e matua vaivai, faʻatasi ai ma le. laiti lola, tagata faatau e masani ona manaomia le baling ato togafitiga, e puipuia ai le faaleagaina e ala i felauaiga.
O le mesh o le eletise uʻamea e saʻo, e iai foʻi faʻafefe faʻafefe (faʻapitoa foi o le upega Dutch).E tusa ai ma le foliga o le mata o le mata e mafai ona vaevaeina i: uʻamea mata ma uʻamea mata


Taimi meli: Iul-30-2021